Rekrutacja 2024

Jak, co i u kogo?

Jeżeli chcesz umieścić informację na stronie internetowej:

  1. Przygotuj treść komunikatu, pamiętając o uwzględnieniu podstawowych informacji takich jak: tytuł, imię i nazwisko (twórcy/prelegenta/etc.), miejsce, adres, czas trwania, godziny otwarcia, godzina rozpoczęcia (wykładu/wernisażu/etc.). Mile widziany jest także krótki opis wydarzenia.
  2. Przygotuj grafikę w formacie .jpg lub .png
  3. Tekst oraz grafikę prześlij na adres redakcja@asp.gda.pl
  4. Informacja będzie opublikowana w ciągu 4 dni roboczych (w przypadku nagromadzenia materiału termin może się wydłużyć).

Jeżeli chcesz zamówić projekt graficzny:

  1. Napisz maila z informacją o wydarzeniu i wyślij na adres redakcja@asp.gda.pl, możesz też skonsultowć się z Biurem Promocji (pok. 102). 
  2. Po uzyskaniu potwierdzenia, że studio graficzne zrealizuje projekt, prześlij w pliku MS Word niezbędne treści i materiały we wskazanym terminie.
  3. Realizacja.

Jeżeli chcesz zamówić pieczątkę:

  1. Prześlij treści, które powinny znaleźć się na pieczątce na adres redakcja@asp.gda.pl
  2. Realizacja.
  3. Odbierz zamówienie w Dziele Administracyjnym.

Jeżeli chcesz zamówić wizytówkę:

  1. Złóż wniosek w Akademusie, po uzyskaniu wszystkich akceptacji, napisz maila z treściami, które powinny znaleźć się na wizytówce oraz numerem wniosku zamówień publicznych i wyślij na adres redakcja@asp.gda.pl
  2. Studio graficzne zrealizuje projekt we wskazanym terminie.
  3. Odbierz wizytówki w Biurze Promocji (pokój 102).

Jeżeli chcesz zmienić tabliczkę przy drzwiach:

 

1. Pracownik, którego biuro/pracownia/gabinet itd. ma nieaktualne dane na tabliczce, powinien: 
  • Znaleźć odpowiedni dla swojego pokoju format (czy pojedyncze stanowisko czy nie, czy tłumaczenie jest konieczne). Plik należy uzupełniać/zmieniać w programie Microsoft Word lub w Dokumentach Google Docs, aby utrzymać właściwe formatowanie. 
  • dopasować właściwy dla swojej jednostki proporzec,
  • uzupełnić dane 
  • wysłać do Działu Administracyjnego Wielkiej Zbrojowni: p. mgr Aleksandry Balcerowskiej-Woźniak, aleksandra.balcerowska-wozniak@asp.gda.pl
  • TU DO POBRANIA: pobierz (3,6 MB) doc
2. W razie konieczności konsultacji treści w wersji anglojęzycznej proszę o kontakt z Hanną Świętnicką, hanna.swietnicka@asp.gda.pl
 
3. Druk i montaż – tabliczki montują panowie techniczni, na zlecenie Działu Administracyjnego.

Jeżeli chcesz wypożyczyć sprzęt multimedialny (uwaga! sprzet do wykorzystania tylko na terenie Wielkiej Zbrojowni):

  1. Sprawdź dostępność sprzętu na stronie http://sprzet.planerasp.pl/
  2. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (wniosek o wypożyczenie sprzętu.pdf) Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102) – pobierz (53,8 KB) pdf
  3. Uzyskaj akceptację Biura Promocji.
  4. Odbierz sprzęt w Ośrodku Informatycznym lub u Panów Technicznych oddając wniosek o wypożyczenie sprzętu.
  5. Jeśli chcesz przesunąć datę oddania sprzętu uzyskaj zgodę Biura Promocji.
  6. Zwróć sprzęt najpóźniej w ostatnim dniu jaki wpisałeś na wniosku, w przeciwnym razie sprzęt może zostać zdemontowany przez upoważnione do tego osoby.
  7. Przekaż informacje o zwrocie sprzętu do Działu Promocji.
  8. W ciągu 10 dni roboczych sprzęt zostanie sprawdzony pod kątem awarii lub uszkodzeń niemożliwych do stwierdzenia przy oględzinach stanu wizualnego.

Jak postępować z mediami w ASP w Gdańsku?

Jako instytucja państwowa chcemy i jesteśmy zobligowani do udzielania informacji na temat naszej działalności wszelkim zainteresowanym. Jednocześnie pragniemy, aby obecność ASP w mediach przyczyniała się do budowania spójnego wizerunku uczelni. W związku z tym przygotowaliśmy krótką instrukcję, która usprawni kontakty pracowników uczelni z dziennikarzami.

  • pracownicy ASP – zarówno wykładowcy, jak i pracownicy administracji – mają swobodę w utrzymywaniu kontaktów z przedstawicielami mediów o ile dotyczy to pola ich zainteresowań i pracy zawodowej.
  • sprawy przekraczające kompetencje danego pracownika powinny być przekazywane do Biura Promocji, które będzie koordynować dalsze działania.
  • wszelkie kontakty z przedstawicielami mediów dotyczące uczelni, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Biura Promocji. Należy podać datę, godzinę oraz cel
  • wizyty, a także nazwę medium (stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, gazety, czasopisma, portalu itd.). Umożliwi to śledzenie dalszych losów publikacji i podejmowanie niezbędnych działań.