Zapisy w IRK uruchomione zostaną 1 czerwca 2018 r.
Na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku obowiązuje Internetowa Rejestracja Kandydatów (IRK) Proces rekrutacji przebiega według stałego schematu, podzielonego na etapy opisane poniżej.
1 krok
Rejestracja w IRK
- Zarejestruj się w systemie IRK;
- Sprawdź poprawność danych;
- Wgraj zdjęcie nie starsze niż 6 miesięcy, identyczne jak te które złożysz wraz z dokumentami w przypadku przyjęcia na studia, zgodnie z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
- Aktywuj konto (link aktywacyjny wysłany zostanie na e-mail podany podczas rejestracji).
2 krok
Zapis na kierunek i opłata rekrutacyjna
Zaloguj się do IRK;
- Zapisz się na kierunek lub kierunki studiów w odpowiednim terminie.
Zapis na kierunek musi nastąpić najpóźniej ostatniego dnia rejestracji. Terminy egzaminów i rejestracji w IRK.
UWAGA: Wymagane jest składanie dokumentów w formie papierowej.
Liczy się data dostarczenia a nie data stempla pocztowego.
Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk
z dopiskiem: Rekrutacja Międzywydziałowe Środowiskowe Studia Doktoranckie.
LUB
osobiście
Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk
pok. 133
3 krok
Egzaminy i rozmowy kwalifikacyjne
W zakładce Kierunki/Specjalności możesz sprawdzić szczegółowe zasady postępowania na dany kierunek w tym opis egzaminu wstępnego.
Uwaga: Na każdy egzamin kandydat musi przynieść Dowód Osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający jego tożsamość.
4 krok
Ogłaszanie list przyjętych na studia
Zgodnie z Terminarzem egzaminów, listy osób przyjętych zostaną ogłoszone:
5 krok
Uzupełnienie danych w IRK
Jeżeli jesteś na liście osób przyjętych:
- Zaloguj się ponownie na konto w IRK;
- Uzupełnij pozostałe dokumenty i wydrukuj je.
- Opłać na indywidualny numer konta wygenerowany w systemie IRK (zakładka „Opłata”) dokumenty:
- wydanie indeksu 4 zł;
- wydanie legitymacji doktoranckiej 17 zł (jeżeli została zaznaczona opcja „TAK”);
6 krok
Składanie dokumentów
Osoby, które znalazły się na liście osób przyjętych składają dodatkowe dokumenty. Dokumenty dostarcza się przez 7 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po ogłoszeniu listy kandydatów.
Teczkę z dokumentami można dostarczyć osobiście, przez zaufaną osobę trzecią, kurierem bądź pocztą (liczy się data dostarczenia przesyłki na Uczelnię, a nie data stempla pocztowego).
Niedostarczenie kompletu dokumentów w odpowiednim terminie przyjmuje się jako rezygnację kandydata z podjęcia studiów.
Uwaga: Należy upewnić się, że w teczce, która zostanie wysłana pocztą znajdują się wszystkie wymagane dokumenty.
7 krok
Decyzja
Jeżeli dopełniłeś wszystkich formalności oczekuj na decyzję o przyjęciu na studia.