Jak, co i u kogo?

Jeżeli chcesz umieścić informację na stronie internetowej:

  1. Przygotuj treść komunikatu, pamiętając o uwzględnieniu podstawowych informacji takich jak: tytuł, imię i nazwisko (twórcy/prelegenta/etc.), miejsce, adres, czas trwania, godziny otwarcia, godzina rozpoczęcia (wykładu/wernisażu/etc.). Mile widziany jest także krótki opis wydarzenia.
  2. Przygotuj grafikę w formacie .jpg lub .png
  3. Tekst oraz grafikę prześlij na adres redakcja@asp.gda.pl

Jeżeli chcesz zarezerwować Audytorium:

  1. Zapoznaj się z Regulaminem rezerwacji i korzystania z Audytorium Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
    Sprawdź dostępność Audytorium u Koordynatora ds. aktywności warsztatowych i wykładów lub w Biurze Promocji.
  2. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (karta realizacji wydarzenia.pdf). Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102).
  3. Uzyskaj akceptację Prorektora ds. kształcenia i studenckich i przynieś podpisany formularz do Biura Promocji.
  4. Realizacja.
  5. W przypadku zleceń graficznych (i innych) towarzyszących wydarzeniu nie zapomnij o wypełnieniu Karty zlecenia graficznego (lub zlecenia dla Biura Promocji).

Jeżeli chcesz zamówić projekt graficzny:

  1. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (karta zlecenia projektu graficznego.pdf). Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102).
  2. Uzyskaj akceptację Prorektora ds. kształcenia i studenckich i przynieś podpisany formularz do Biura Promocji.
  3. Prześlij w pliku MS Word niezbędne treści i materiały w terminie wskazanym w karcie do BP na adres: promocja@asp.gda.pl
  4. Realizacja
  5. Odbierz i przekaż projekt do Biblioteki ASP celem archiwizacji (w przypadku wydawnictw min. 7 egz. w nakładzie do 100 ezg., powyżej 100 – 22). Przekaż również projekt do biblioteki w formacie pdf (biblioteka@asp.gda.pl)

Jeżeli chcesz zamówić pieczątkę:

  1. Wypełnij Załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora ASP nr 44/2010 z dnia 30.11.2010 r. i przekaż go do Działu Administracyjno-Gospodarczego (pokój A16)
  2. Realizacja
  3. Odbierz zamówienie

Jeżeli chcesz zamówić wizytówkę:

  1. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (karta zlecenia projektu graficznego.pdf). Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102).
  2. Uzyskaj akceptację Prorektora ds. kształcenia i studenckich.
  3. Prześlij w pliku MS Word niezbędne treści i materiały w terminie wskazanym w karcie do BP na adres: promocja@asp.gda.pl
  4. Realizacja

Pozostałe zlecenia dla Biura Promocji:

  1. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (karta zlecenia dla Biura Promocji.pdf). Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102).
  2. Uzyskaj akceptację Prorektora ds. kształcenia i studenckich.
  3. Realizacja.

Jeżeli chcesz wypożyczyć sprzęt multimedialny:

  1. Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (wniosek o wypożyczenie sprzętu.pdf) Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102).
  2. Uzyskaj akceptację Biura Promocji.
  3. Odbierz sprzęt w Ośrodku Informatycznym oddając wniosek o wypożyczenie sprzętu.
  4. Jeśli chcesz przesunąć datę oddania sprzętu uzyskaj zgodę Biura Promocji.
  5. Zwróć sprzęt najpóźniej w ostatnim dniu jaki wpisałeś na wniosku, w przeciwnym razie sprzęt może zostać zdemontowany przez upoważnione do tego osoby.
  6. Przekaż informacje o zwrocie sprzętu do Działu Promocji.
  7. W ciągu 10 dni roboczych sprzęt zostanie sprawdzony pod kątem awarii lub uszkodzeń niemożliwych do stwierdzenia przy oględzinach stanu wizualnego.

Jak postępować z mediami w ASP w Gdańsku?

Jako instytucja państwowa chcemy i jesteśmy zobligowani do udzielania informacji na temat naszej działalności wszelkim zainteresowanym. Jednocześnie pragniemy, aby obecność ASP w mediach przyczyniała się do budowania spójnego wizerunku uczelni. W związku z tym przygotowaliśmy krótką instrukcję, która usprawni kontakty pracowników uczelni z dziennikarzami.

  • pracownicy ASP – zarówno wykładowcy, jak i pracownicy administracji – mają swobodę w utrzymywaniu kontaktów z przedstawicielami mediów o ile dotyczy to pola ich zainteresowań i pracy zawodowej.
  • sprawy przekraczające kompetencje danego pracownika powinny być przekazywane do Biura Promocji, które będzie koordynować dalsze działania.
  • wszelkie kontakty z przedstawicielami mediów dotyczące uczelni, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Biura Promocji. Należy podać datę, godzinę oraz cel
  • wizyty, a także nazwę medium (stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, gazety, czasopisma, portalu itd.). Umożliwi to śledzenie dalszych losów publikacji i podejmowanie niezbędnych działań.